Informace o pracovním místě

z:19.11.2024

pracoviště Příbor a okolí (Home office, případně v kanceláři v Příboře)

Rozšiřujeme tým o administrativního pracovníka, který by byl pravou rukou vedoucího. Máte spoustu energie, zvládáte řešit náhlé situace, umíte komunikovat a chcete se rozvíjet? Hledáme zodpovědnou osobu, která administrativně zastřeší chod kanceláře, bude vytvářet a spravovat dokumenty, komunikovat s týmem, připravovat reporty, hlídat termíny, případně občas něco vyřídí v terénu.

Požadujeme:
Znalost práce na PC.
Komunikativní a organizační schopnosti.
Samostatnost.
Řidičský průkaz sk. B.
Znalost anglického jazyka slovem a písmem na komunikativní úrovni.

Nabízíme:
Různorodou a zajímavou práci.
Možnost růstu a rozvoje dovedností.
Flexibilitu.
Rovnováhu mezi pracovním a rodinným životem.
Práce je vhodná pro maminky na MD.
Práci převážně na Home office, případně dle aktuálních potřeb v kanceláři

kontakt: od 01.12.2024 09:00-18:00 na

Pracoviště: Příbor, Příbor
Datum nástupu: 19.11.2024
Mzda: 180 - 210 Kč/hod.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4769444   Vloženo: 22.11.2024
<< zpět maskot

Pomozte příteli, najít si práci. Sdílejte níže ⇓