Specialista zákaznického servisu
OdpovědětInformace o pracovním místě
Jste komunikativní, máte organizační schopnosti a chcete být součástí mezinárodně působící společnosti? Pak tato nabídka může být právě pro vás.
• Spravovat a aktualizovat zákaznická data, informace o produktech a zboží v interním systému.
• Potvrzovat a koordinovat zakázky.
• Organizovat logistiku přepravy, sledovat a kontrolovat stav objednávek a dodávek.
• Spolupracovat s nákupním oddělením při nedostatku materiálu.
• Vystavovat faktury a podílet se na optimalizaci interních procesů.
• Každodenně komunikovat se zákazníky a obchodním oddělením.
Požadujeme
• Zkušenosti na podobné pozici
• Anglický jazyk na komunikativní úrovni
• Znalost zákaznických portálů
Nabízíme
• 5 týdnů dovolené
• Závodní stravování
• Flexibilní pracovní doba s pevným jádrem od 8 do 13 hodin
• Příspěvěk na penzijní nebo životní připojištění
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.