Expertní podpora zákazníků s němčinou – Buďte hvězdou našeho týmu!
OdpovědětInformace o pracovním místě
Hledáme nadšeného specialistu zákaznické péče!
Máte plynulou němčinu a umíte jednat s různými klienty? Hledáte novou profesní výzvu?
Připojte se k našemu dynamickému týmu a pomozte nám poskytovat špičkovou péči našim zákazníkům!
• Budete se starat o přidělené portfolio zákazníků
• Denně komunikovat se zákazníky v němčině (telefonicky, e-mailem)
• Připravovat cenové nabídky a smlouvy
• Evidovat data v interním systému
• Komunikovat s kolegy napříč společností
Požadujeme
• Min. středoškolské vzdělání
• Komunikativní německý jazyk, úroveň B2/C1
• Velmi dobré komunikační a organizační dovednosti
• Prozákaznický přístup
• Zkušenost na obdobné pozici výhodou, ale není podmínkou
Nabízíme
• Týden dovolené navíc
• Flexibilní pracovní doba
• Zkrácená pracovní doba na 7,5 hodin
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Závodní stravování
• Pravidelné akce pro zaměstnance
• Firemní vzdělávání
• Zvýhodněné volání pro zaměstnance
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.