Informace o pracovním místě

Budete pečovat o svěřené zákazníky v teritoriu Evropa a částečně svět. Budete připravovat nabídky a tvořit smlouvy. Budete spravovat obchodní případ od přijetí poptávky přes komunikaci v průběhu realizace zakázky až po zaplacení. Budete využívat administrativní podporu back office pracovníků. Výsledkem Vaší práce bude realizovaná zakázka, prodej inovativních výrobků BONATRANS, účast v zajímavých projektech i na veletrzích napříč teritoriem a v konečném důsledku spokojený zákazník.

Pro tuto pozici nutně potřebujete:
o SŠ/VŠ technického nebo ekonomického směru
o znalost anglického jazyka na úrovni (B1/B2)
o technické myšlení
o dobrou znalost a aktivní užívání programů MS Office
o prozákaznický přístup a ochotu cestovat
o velmi dobré komunikační schopnosti, pečlivost, zodpovědnost.
Pokud budete úspěšní:
o čeká na Vás zodpovědná a různorodá práce v evropské jedničce
o zahraniční služební cesty v rámci svěřeného teritoria
o budete nabízet konkurenceschopný výrobek
o dostanete prostor pro komunikaci se zákazníky
o dostanete motivující finanční ohodnocení


Životopis zasílat na e-mail

Pracoviště: Bohumín, Bohumín
Datum nástupu: 01.05.2025
Mzda: 45 000 - 65 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4871733   Vloženo: 03.03.2025
<< zpět maskot

Nenechávejte si tuto pracovní nabídku jen pro sebe! ↓↓↓