Informace o pracovním místě

Budete administrativně a obchodně podporovat svěřené zákazníky ve spolupráci s front office obchodníky. Budete zpracovávat poptávky a připravovat nabídky a tvořit smlouvy. Budete spravovat obchodní případ od přijetí poptávky přes komunikaci v průběhu realizace zakázky až po zaplacení. Výsledkem Vaší práce bude realizovaná zakázka, prodej inovativních výrobků BONATRANS, účast v zajímavých projektech i na veletrzích napříč teritoriem a v konečném důsledku spokojený zákazník.
Pro tuto pozici nutně potřebujete:
o SŠ/VŠ technického nebo ekonomického směru
o znalost anglického jazyka na úrovni (B2)
o technické myšlení
o dobrá znalost a aktivní užívání programů MS Office
o administrativní pečlivost a organizační schopnosti.
Pokud budete úspěšní:
o čeká na Vás práce pro evropskou jedničku ve svém oboru
o odborný růst a osobnostní rozvoj
od ostanete prostor pro komunikaci se zákazníky
o dostanete motivující finanční ohodnocení včetně zaměstnaneckých výhod dle platné kolektivní smlouvy


způsob kontaktu: životopis zasílat na e-mail

Pracoviště: Bohumín, Bohumín
Datum nástupu: 01.04.2025
Mzda: 35 000 - 45 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Vyučen
ID inzerátu: 4871732   Vloženo: 03.03.2025
<< zpět maskot

Pošlete inzerát na email a pracujte společně s kamarádem! ↓↓↓