Informace o pracovním místě

Budete pečovat o svěřené zákazníky v teritoriu Indie. Budete připravovat nabídky a tvořit smlouvy. Budete spravovat obchodní případ od přijetí poptávky přes komunikaci v průběhu realizace zakázky až po zaplacení. Budete využívat administrativní podporu back office pracovníků. Výsledkem Vaší práce bude realizovaná zakázka, prodej inovativních výrobků BONATRANS, účast v zajímavých projektech i na veletrzích napříč teritoriem a v konečném důsledku spokojený zákazník.
Pro tuto pozici nutně potřebujete:
-SŠ/VŠ technického nebo ekonomického směru
-znalost anglického jazyka na úrovni (B1/B2)
-technické myšlení
-dobrou znalost a aktivní užívání programů MS Office
-prozákaznický přístup a ochotu cestovat
-velmi dobré komunikační schopnosti, pečlivost, zodpovědnost.

Pokud budete úspěšní:
-čeká na Vás zodpovědná a různorodá práce v evropské jedničce
-zahraniční služební cesty v rámci svěřeného teritoria
-budete nabízet konkurenceschopný výrobek
-dostanete prostor pro komunikaci se zákazníky
-dostanete motivující finanční ohodnocení

Pracoviště: Bohumín, Bohumín
Datum nástupu: 01.12.2024
Mzda: 45 000 - 60 500 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4730552   Vloženo: 09.10.2024
<< zpět maskot

Je tato pracovní nabídka někomu šita přesně na míru? ↓↓↓