Informace o pracovním místě

Budete administrativně a obchodně podporovat svěřené zákazníky ve spolupráci s front office obchodníky. Budete zpracovávat poptávky a připravovat nabídky a tvořit smlouvy. Budete spravovat obchodní případ od přijetí poptávky přes komunikaci v průběhu realizace zakázky až po zaplacení. Výsledkem Vaší práce bude realizovaná zakázka, prodej inovativních výrobků BONATRANS, účast v zajímavých projektech i na veletrzích napříč teritoriem a v konečném důsledku spokojený zákazník.

Pro tuto pozici nutně potřebujete:
oSŠ/VŠ technického nebo ekonomického směru
oznalost anglického jazyka na úrovni (B2)
otechnické myšlení
odobrá znalost a aktivní užívání programů MS Office
oadministrativní pečlivost a organizační schopnosti.

Pokud budete úspěšní:
očeká na Vás práce pro evropskou jedničku ve svém oboru
oodborný růst a osobnostní rozvoj
odostanete prostor pro komunikaci se zákazníky
odostanete motivující finanční ohodnocení včetně zaměstnaneckých výhod dle platné kolektivní smlouvy


Životopis zasílat na e-mail

Pracoviště: Bohumín, Bohumín
Datum nástupu: 01.10.2024
Mzda: 35 000 - 45 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4695092   Vloženo: 17.09.2024
<< zpět maskot

Je tato pracovní nabídka někomu šita přesně na míru? ↓↓↓