Informace o pracovním místě
TŘ z:17/1/2025 (vhodný pro OZP)
Popis práce:
- Fakturace režijních faktur v cizích měnách (EUR, USD, PLN). - Denní report, report o plánu financování.
- Příprava platebních příkazů v cizích měnách a jejich zadávání do internetového bankovnictví. - Účtování
stavu a pohybu hotovosti a cenností, výběr hotovosti.
- Kontrola správnosti zůstatků účtů peněžních prostředků se zůstatky dle pokladní knihy a bankovních
výpisů.
- Účtování příjmů zásob.
- Zadávání a účtování spotřeby.
- Účtování faktur za vedlejší náklady na pořízení materiálu (cla, celní řízení, doprava) a jejich zahrnutí do
pořizovacích nákladů.
- Vyúčtování vedlejších nákladů na pořízení.
- Kontrola Intrastatu pro závazky (AP).Vystavování faktur za úroky z půjček.
- Kontrola DPH u faktur v cizích měnách, stanovení DPH.
- Příprava svěřených závěrkových reportů (měsíční report, report AP/AR).
- Zavádění směnných kurzů do účetního systému.
Požadavky na uchazeče:
- Min. 3 roky prokazatelné praxe v oblasti účetnictví v podnikatelské sféře.
- Znalost daňové problematiky se zaměřením na záznamovou povinnost DPH.
- Zkušenost s účetním softwarem POHODA (výhodou).
- Pokročilá znalost práce v MS Excel, včetně funkcí, tabulek a kontingenčních tabulek.
- Schopnost komunikace v angličtině na úrovni minimálně A2.
- Svědomitost a odpovědný přístup k práci.
- Pečlivost a orientace na detail.
- Schopnost efektivního řízení času a plnění úkolů.
Nabízíme:
- Motivující platové ohodnocení
- Měsíční bonusy
- Půlroční bonusy
- Roční bonus
- Věrnostní odměny
- 5 týdnů dovolené
- Penzijní připojištění po zkušební době
- Služební mobilní telefon
- Stravenky plně hrazené firmou
- Příspěvek na dopravu
- Odborné a jazykové vzdělávání
- Příjemné prostředí a stabilní zaměstnání.
Kontakt emailem.