Informace o pracovním místě
NÁSTUP IHNED!
Možnost plného i zkráceného úvazku
- administrativní práce pro vedoucího pobočky, vystavování faktur, kontrola faktur a objednávek, práce na PC, evidence přijaté a odchozí pošty, komunikace se zákazníky, plánování a domlouvání práce pro techniky
- bližší informace pří výběrovém řízení
Na pohovor se lze dostavit jak do Třince tak do Ostravy.
Požadujeme
- středoškolské vzdělání s maturitou (nejlépe ekonomického nebo obchodního směru)
- praxe výhodou
- pokročilou znalost práce na PC (MS Office, perfektní orientace v Excelu a Word)
- výborné organizační dovednosti se schopností zvládat více úkolů současně, 100% preciznost, zodpovědnost, samostatnost, komunikační dovednosti, časová flexibilita, schopnost určit si priority a pracovat v napjatých termínech
- psaní hmatovou metodou výhodou
Nabízíme
- odpovídající mzdové ohodnocení
- perspektivní zaměstnání ve stabilní společnosti
- podpora dalšího vzdělávání
- samostatnou a zodpovědnou práci
- příjemné pracovní prostředí
- postupný mzdový růst
- firemní benefity (Multisport karta, penzijní spoření, životní připojištění)