Informace o pracovním místě

NÁSTUP IHNED!

Možnost plného i zkráceného úvazku

- administrativní práce pro vedoucího pobočky, vystavování faktur, kontrola faktur a objednávek, práce na PC, evidence přijaté a odchozí pošty, komunikace se zákazníky, plánování a domlouvání práce pro techniky
- bližší informace pří výběrovém řízení

Na pohovor se lze dostavit jak do Třince tak do Ostravy.

Požadujeme

- středoškolské vzdělání s maturitou (nejlépe ekonomického nebo obchodního směru)
- praxe výhodou
- pokročilou znalost práce na PC (MS Office, perfektní orientace v Excelu a Word)
- výborné organizační dovednosti se schopností zvládat více úkolů současně, 100% preciznost, zodpovědnost, samostatnost, komunikační dovednosti, časová flexibilita, schopnost určit si priority a pracovat v napjatých termínech
- psaní hmatovou metodou výhodou

Nabízíme

- odpovídající mzdové ohodnocení
- perspektivní zaměstnání ve stabilní společnosti
- podpora dalšího vzdělávání
- samostatnou a zodpovědnou práci
- příjemné pracovní prostředí
- postupný mzdový růst
- firemní benefity (Multisport karta, penzijní spoření, životní připojištění)

Pracoviště: Třinec 1, Třinec
Datum nástupu: Ihned
Mzda: 12 000 - 27 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
Firma: Stavby COMPLET s.r.o.
Zadavatel: Martina Haladejová
Lokalita: Třinec
ID inzerátu: 4754880   Vloženo: 07.11.2024
<< zpět maskot

Může se tato práce někomu hodit? Sdílejte inzerát.