Informace o pracovním místě

TŘ z:24/7/2024
Náplň práce:
- Cílem této pozice je administrativní odbavení požadavků našich klientů a předání práce interním údržbářům nebo dodavatelům, kteří zajišťují opravy bytů a bytových domů.
- Vaší hlavní pracovní náplní bude vyřízení požadavku a kontrola rozsahu a kvality práce dodavatelů, provádějící opravy a poskytující další služby, jako je např. úklid, deratizace atd. - Zároveň budete poskytovat administrativní podporu celému týmu správy nemovitostí (fakturace, skenování revizních zpráv, kontrola dokumentů atd.).
- Jedná se o různorodou práci primárně v kanceláři, ale částečně i v terénu.
Nabízíme:
- 25 dní dovolené, 5 dní zdravotní volno (sick days), stravenkový paušál v hodnotě 100 Kč/den, příspěvek na PP. ŽP nebo DIP 2000Kč/měsíčně, proplacení ročního kuponu na MHD, karta MultiSport.
Kontakt emailem.

Pracoviště: Třinec, Třinec
Datum nástupu: 01.08.2024
Mzda: 25 000 - 30 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4655826   Vloženo: 27.07.2024
<< zpět maskot

Pošlete inzerát na email a pracujte společně s kamarádem! ↓↓↓