Informace o pracovním místě
z:13/2/2025
Co bude Vaší pracovní náplní?
- péče o klienty ve specifickém uzavřeném středisku
- vedení administrativy související s příchodem, pobytem a odchodem klientů ze zařízení
- zajištění nepřetržitého provozu zařízení a jeho kontroly
- komunikace a koordinace činností se součinnostními složkami
- řešení mimořádných událostí a zpracování záznamů k nim
- koordinace činností soukromé bezpečnostní agentury.
Jaké znalosti a dovednosti by Vám neměly chybět?
- znalost práce s MS Office
- dobré organizační a vyjadřovací schopnosti
- rozhodnost a správná prioritizace činností
- odolnost vůči stresu, schopnost vykonávat vícero činností najednou
- vysoká míra zodpovědnosti, samostatnost, asertivní jednání
- rychlé přizpůsobení se měnícím se pracovním podmínkám
- multikulturní tolerance.
Výhodou:
- komunikativní znalost cizích jazyků, především AJ nebo RJ.
Nabízíme:
- 200 hodin (25 dnů) dovolené, 5 dnů indispozičního volna, možnost zúčastnit se vzdělávacích akcích, fond kulturních a sociálních potřeb (po roce v organizaci), stravování v místě pracoviště za dotované ceny, finanční odměny při dosažení životního a pracovního jubilea, 8. platová třída + osobní ohodnocení.
Kontakt emailem.