Informace o pracovním místě

z:2/12/2024 a:10/1/2025
Pro náš autoservis hledáme do týmu administrativní pracovnici / pracovníka. Hlavní náplní práce bude komunikace se zákazníky, příjem / výdej zakázek, objednávání náhradních dílů a komponentů vozidel, fakturace.
POŽADUJEME:
- Základní PC dovednosti (vyhledávání na internetu, Word, Excel, apod.)
- Aktivní a zodpovědný přístup, spolehlivost, samostatnost, komunikativnost, příjemné vystupování.
NABÍZÍME:
- Zaměstnání na HPP;
- Jednosměnný provoz (pondělí až pátek);
- Zaměstnanecké benefity;
- Zázemí silné, prosperující firmy.
- Nástup možný ihned.
V případě zájmu zašlete životopis na e-mailovou adresu: nebo nás kontaktujte na tel. č.:
Budeme se těšit na případnou spolupráci!

Pracoviště: Staříč, Staříč
Datum nástupu: 10.01.2025
Mzda: 34 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Vyučen
ID inzerátu: 4780065   Vloženo: 04.12.2024
<< zpět maskot

Zajímavá pracovní nabídka? Sdílejte níže.