Informace o pracovním místě

Náplň práce
" zabezpečování komplexní administrativní spolupráce s obchodními partnery
" zpracování exportních objednávek ve firemním informačním systému (zadání objednávky, komunikace se zákazníkem, kontrola platební morálky, řešení jednoduchých reklamací, odesílání vzorků, příprava podkladů pro expedici)
" administrativní podpora odd. prodeje (příprava listingu nových produktů, příprava promo akcí, příprava nabídek)
" aktivní spolupráce s ostatními odděleními společnosti
Co požadujeme
" ukončené SŠ vzdělání
" praxe v oblasti administrativy, podpory prodeje nebo nákupu
" znalost AJ na komunikativní úrovni
" pokročilá znalost MS Excel
" dobré komunikační dovednosti
" samostatnost, schopnost organizovat si samostatně svůj čas
" spolehlivost
Co pro Vás máme my
" stabilní práci v přátelském a týmovém prostředí moderní společnosti
" práci na hlavní pracovní poměr
" možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
" firemní benefity
" odpovídající mzdové ohodnocení

Máte-li zájem o spolupráci, zašlete nám profesní životopis na e-mail Do předmětu vašeho e-mailu uveďte Specialista podpory prodeje.
Více informací o naší společnosti a produktech naleznete na www.bombusenergy.cz

Pracoviště: Krnov, Krnov
Datum nástupu: 01.12.2024
Mzda: 25 000 - 35 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4778105   Vloženo: 03.12.2024
<< zpět maskot

Sdílejte a pracujte společně s kamarádem! ↓↓↓