Informace o pracovním místě

Popis prac. pozice: Zajišťuje realizaci oprav, údržbu, realizaci stavebních akcí, administrativní realizaci akcí, kontroluje plnění smluvních vztahů (včetně rozpočtů staveb), termínů a předmětu díla. Provádí kontrolu smluvních dokumentů. Sleduje čerpání finančních prostředků v rozpočtu. Zajišťuje reportní činnost pro investora o skutečném stavu realizovaného projektu. Přehledně vede a archivuje veškerou dokumentaci.
Další požadavky: maturitní zkouška technického směru, nejlépe se zaměřením na stavebnictví, dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s právnickými i fyzickými osobami; uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office); řidičský průkaz skupiny B; velmi dobrá znalost a orientace ve výkresové dokumentaci, stavebních rozpočtech a cenících.
Zaměstnanecký poměr nejprve na 1 rok, poté předpoklad změny PP na dobu neurčitou.
Min. vzdělání: ÚSO (maturitní zkouška technického směru, nejlépe se zaměřením na stavebnictví).
Zaměstnanecké výhody:
Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby.
Hlásit se emailem, telefonicky do 20.3.2025 nebo osobně na Liberecké radnici, číslo dveří 107, 105. Výběrové řízení proběhne březen/duben 2025 (termín bude upřesněn).
Více informací na webových stránkách: www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.

Pracoviště: Liberec, Liberec
Datum nástupu: 01.04.2025
Mzda: 29 120 - 33 220 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4877891   Vloženo: 09.03.2025
<< zpět maskot

Sdílejte a pracujte společně s kamarádem! ↓↓↓