Informace o pracovním místě
Tvojí rolí bude stát se nejvyhledávanějším partnerem v oblasti HR v regionu. Budujeme síť pevných a dlouhodobých vztahů s firmami i profesionály. Pomáháme lidem najít práci snů a firmám vybudovat ty nejlepší týmy. Jako vedoucí pobočky budeš kompletně svým pánem v regionu. Budeš zodpovědný za obchodní výsledky pobočky, za kvalitu poskytovaných služeb. Ty budeš ten bubeník na lodi a to jak rychle budete plout, bude záviset na Tobě. Kromě prodeje služeb a budování partnerství v oblasti agenturního zaměstnávání, recruitmentu a dalších HR služeb, budeš mít také na starosti účast na HR kongresech, pořádání HR snídaní, ale i takové ty běžné věci, jako reporting, příprava na ISO certifikace, týdenní porady s týmem a stanovováním cílů, kam dál jít. Budeš mít příležitost nesmírně ovlivnit směr a tempo našeho růstu v regionu severních Čech a stát se klíčovým hráčem v našem týmu, kde ti bude poskytována podpora a motivace pro realizaci tvých inovativních nápadů a strategií.
Požadujeme
• Minimálně 3 roky praxe v HR, obchodu, ideálně z prostředí personální agentury • Schopnost navazovat a udržovat dlouhodobé obchodní vztahy • Vynikající komunikační a prezentační dovednosti • Obchodní duch • Schopnost vést a motivovat tým • Vytrvalost a trpělivost - nebude to jednoduché, prostředí je velmi konkurenční • Aktivní řidič sk B, anglický nebo německý jazyk na úrovni B2 minimálně, perfektní znalost práce s MS office, ideálně zájem o další technologie
Nabízíme
• Skvělý tým (4 lidí) s letitými zkušenostmi • Podpora a důvěra od společnosti, abyste mohl/a realizovat své inovativní nápady a strategie • Příležitost pracovat s významnými klienty a rozšiřovat naše portfolio • Finanční ohodnocení v závislosti na praxi a výsledcích pobočky • Mnoho benefitů - stravenky 130Kč, dotovaná jazyková výuka ve výši 80 %, auto i telefon k soukromým účelům, věrnostní odměny, narozeninový den volna, příspěvek na životní/penzijní pojištění, multisportkarta, příspěvek k životnímu jubileím, až 6 týdnů dovolené