Informace o pracovním místě
Co Vás čeká:
- Péče o zákazníky v automobilovém průmyslu (komunikace se zákazníky a řešení požadavků týkajících se kvality)
- Zpracovávání zákaznických reklamací (zjišťování příčin nejakostní výroby a spolupráce na jejich odstraňování)
- Zavádění preventivních opatření do výroby prostřednictvím speciálních metod kvality (SPC, PPAP, APQP, 8D atd.)
Co od Vás očekáváme:
- VŠ/SŠ vzdělání technického směru
- Znalost angličtiny na pokročilejší úrovni
- Znalost MS Office - aktivní uživatel
- Orientaci v technické dokumentaci, výkresech
- Znalost problematiky plastových dílů - výhodou
- Řidičský průkaz sk. B
Zaměstnanecké výhody: stravenky v hodnotě 200,- Kč, příspěvek na penzijní připojištění
Hlásit se e-mailem nebo telefonicky Po-St v době od 9:30 do 14:30.