Informace o pracovním místě

Co budete dělat?
- budete odpovědná/ý za svěřenou prodejnu v době nepřítomnosti vedoucí
- samostatná organizace činnosti směny (koordinace cca 7členného týmu)
- zapojovat se do každodenního provozu prodejny (objednání zboží, zařazování nového zboží, tisk cenovek, vyřizování reklamací, kontrolní činnost)
- výpomoc a obsluha u pultu uzenin a lahůdek včetně obsluhy pokladny
- zodpovídáte za kvalitu a čerstvost zboží pro naše zákazníky
- zaučování nováčků
- pracovat ve dvousměnném provozu a o víkendech 1x za 14 dnů (jen dopoledne).
Požadujeme:
- zkušenosti s řízením zaměstnanců
- znalosti a zkušenosti z oboru prodeje potravin výhodou
- min. vyučení s praxí,
- jsou ti blízké naše hodnoty, mezi které patří orientace na zákazníka, respekt, týmová spolupráce, disciplína
Otevírací doba prodejny: Po-Pá: 7.00-19.00 h / So-Ne: 7.30-12.00 hod.
Nabízíme:
¨- Měsíční výkonnostní odměny.
- Smlouvu na hlavní pracovní poměr.
- Mzda je uvedena v hrubém!
- Příspěvek na stravování a dopravu.
- Zvýhodněné ceny pohonných hmot a mobilních tarifů.
- Zázemí úspěšné české firmy s 30letou tradicí.
- Zvýhodněné nákupy kol a doplňků na www.cyklopoint.cz.
Hlásit se telefonicky v Po-Pá od 6.30 do 14.30 hod.

Pracoviště: Český Dub, Český Dub
Datum nástupu: 10.03.2025
Mzda: 22 000 - 31 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Vyučen
ID inzerátu: 4877885   Vloženo: 09.03.2025
<< zpět maskot

Pošlete inzerát na email a pracujte společně s kamarádem! ↓↓↓