Informace o pracovním místě
Aktuálně hledáme nového člena týmu.
Náplň práce:
- vyřizování objednávek nejen z e-shopu (fakturace, expedice, komunikace se zákazníkem, řešení problémů i reklamací)
- komunikace s přepravci a včasné předání zásilek
- odpovědnost za expediční sklad, správné založení výrobků
- prezentace našich výrobků na veletrzích v rámci ČR
Co očekáváme?
- SŠ vzdělání, vhodné i pro absolventy
- výborná znalost ČJ, znalost AJ, min. B1
- důležitá je pro nás chuť pracovat, ochota učit se novým věcem, odpovědnost, fyzická zdatnost
- pečlivost, spolehlivost
- zkušenost s účetním systémem Pohoda výhodou
Co nabízíme?
- práce v Jablonci nad Nisou
- jednosměnný provoz od 7:00-15:30h.
- dlouhodobou spolupráci, smlouva na HPP
- v případě spokojenosti obou stran prodlužujeme pracovní smlouvu
- zaškolení na pozici
- zázemí dynamické, moderní společnosti rodinného typu (70 % našeho odbytu tvoří zahraniční obchod)
- smysluplnou práci v oblasti zero waste a možnost sdílení nejen ekologických hodnot s kolegy
- sleva na naše výrobky, káva zdarma, parkování, přátelský kolektiv
Své životopisy s krátkým motivačním dopisem (bez něj nelze uchazeče do výběrového řízení zařadit) zasílejte na e-mail: