Informace o pracovním místě
Co bude náplní Vaší práce: - komplexní zajištění mzdové agendy v oblasti dohod o provedení práci a dohod o pracovní činnosti - zajištění ročního vyúčtování daně z příjmu fyzických osob ze závislé činnosti a z funkčních požitků a daně vybírané srážkou - zajištění výpočtu náhrad v době nemoci a dávek nemocenského pojištění - zajištění oznámení o plnění povinného podílu osob se zdravotním postižením - zajištění srážek ze mzdy - komunikace s OSSZ, ÚP, ZP atd - zajištění administrativy souvislosti s čerpáním sociálního fondu - zástup hlavní mzdové účetní
Požadujeme
Co od vás očekáváme: - praxi v oblasti zpracování mezd či praxi ve veřejné správě - základní znalost účetnictví - zkušenost se softwarem VEMA či jiným mzdovým programem výhodou - vstřícnost k zaměstnancům a umění jednat s lidmi - spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, přesnost a diskrétnost - výbornou znalost práce na PC - časovou flexibilitu, ochotu se dále vzdělávat - orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce Kvalifikační předpoklady dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou (ekonomický směr výhodou) Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků: - státní občanství ČR (v případě cizího státního občanství trvalý pobyt v ČR); - nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; - bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům;
Nabízíme
Co nabízíme: - příspěvek na stravování - 5 týdnů dovolené - 3 dny zdravotního volna - služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif - příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění - kurzy angličtiny - po zkušební době osobní ohodnocení - mimořádné odměny - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - podpora profesního i osobního rozvoje