Informace o pracovním místě
Náplň práce: každodenní pomoc zákazníkům s nahlašováním škodních událostí. Administrativní činnost a práce s interními systémy.
Pracovní doba 9 - 17 hodin, víkendy a st. svátky volné dle maďarského kalendáře.
Náplň práce: každodenní pomoc zákazníkům s nahlašováním škodních událostí. Administrativní činnost a práce s interními systémy.
Pracovní doba 9 - 17 hodin, víkendy a st. svátky volné dle maďarského kalendáře.
Pracoviště: | Hradec Králové, Hradec Králové |
Datum nástupu: | 01.09.2023 |
Mzda: | 21 500 - 24 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 3 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Vyučen |
Firma: | O2 Financial Services s.r.o. (Úřad práce) |
Lokalita: | Hradec Králové |
Sdílejte pracovní nabídku...