Informace o pracovním místě
Popis pracovní pozice: řízení činnosti a procesů odboru, zabezpečování specializovaných odborných činnosti v oblasti majetkové a majetkoprávní, kontrola a koordinace činnosti jednotlivých pracovníků odboru spisová služba, spisovna úřadu, archivace.
Požadavky zaměstnavatele: Ukončené středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání (výhodou v technickém či ekonomickém oboru), znalost zákona o obcích a dalších souvisejících předpisů, znalost zákoníku práce, správního řádu, komunikační schopnosti a umění jednat s lidmi, umění kultivovaného písemného vyjadřování a dobrá schopnost formulování rozličných témat, schopnost rychlé orientace v nové problematice, uživatelská znalost práce na PC, časová flexibilita, vysoké pracovní nasazení, organizační a rozhodovací schopnosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, seriózní vystupování, odolnost vůči stresu, řidičské oprávnění skupiny B, praxe ve veřejné správě a zkoušky odborné způsobilosti výhodou.
Přihlášku do výběrového řízení lze podat do 05.09.2024 v obálce označené heslem "Výběrové řízení na pozici vedoucího HSO-neotvírat" (obálka nebude v podatelně otevřena. Přihláška je ke stažení a bližší informace jsou uvedeny na úřední desce Města Nového Sedla. Bližší informace lze získat telefonicky.