Informace o pracovním místě
Klíčové odpovědnosti a činnosti - nahrávání a párování dodavatelských faktur; vystavování příjmových a výdajových pokladních dokladů; sledování pohybu zásob, vedení běžné administrativy a archivace dokladů; dle potřeby další podpůrné činnosti Požadované zkušenosti/dovednosti: pečlivost a schopnost věci domýšlet do důsledku; smysl pro odpovědnost za vlastní práci; schopnost komunikace v angličtině - výhodou, nikoliv podmínkou; schopnost práce s MS Office Excel; znalost účetnictví a jeho základních principů (absolventi vítáni); základní znalost daňové problematiky Zaučení, podpora a přátelské pracovní prostředí; Notebook, smart phone, vzdálené připojení na firemní server; Školení, teambuildingy, vzdělávání; Stravenkový paušál/příspěvek na stravování, sleva na firemní výrobky, možnost výuky jazyků; Pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, prémie; Příspěvek na dojíždění; Smlouva na dobu neurčitou. Kontaktování zaměstnavatele - zasílání životopisů na email. Uchazeč může kontaktovat zaměstnavatele e-mailem nebo telefonicky.