Informace o pracovním místě
Ano, hledáme nového člena našeho týmu do HR oddělení, a to na pozici HR Koordinátora/Personalisty, kteří budou klíčovými postavami v zajištění efektivního fungování našeho HR oddělení v dynamické mezinárodní společnosti s velkým potencionálem do budoucna. Role vyžaduje silné organizační schopnosti, alespoň komunikační znalost angličtiny a motivaci k práci na mezinárodní úrovni.
Vaší hlavní náplně práce bude:
- koordinace náborů, školení a adaptace nových zaměstnanců
- administrativní podpora HR agendy a zpracování mzdových podkladů
- podpora interní komunikace a spolupráce mezi týmy
- organizace zdravotních prohlídek a pracovních podmínek
- příprava reportů
Požadujeme
- AJ na komunikativní úrovni
- zkušenosti z HR
Nabízíme
- vynikající mzdové ohodnocení
- pouze ranní směna i možnost HO
- volné víkendy
- trvalý pracovní poměr v moderní a stabilní firmě
- práce ve firmě s velkým potencionálem
- 30 dní dovolené
- příspěvky na sport a kulturu, stravenky, příspěvek na dopravu
- soukromé zdravotní pojištění
- prostor pro vlastní nápady a kreativitu