Informace o pracovním místě

Náplň práce:
- samostatné zpracování dokladů do účetnictví v menší rodinné firmě
- zpracování účetních dokladů (přijatých a vydaných faktur, bankovních a pokladních dokladů, interních dokladů)
- fakturace zákazníkům dle podkladů z objednávkového systému
- příprava podkladů pto výrobu a expedici
- vyřizování reklamací
- pravidelná komunikace s klienty i kolegy
- kompletní odpovědnost za řádné vedení účetnictví v souladu s platnou legislativou a předpisy, účtování agendy majetku, závazků a pohledávek, bank, inventarizace účtů, aj.
- kompletní příprava měsíčních závěrek apříprava ročních závěrek
- v případě pověření jednání s finančními institucemi a úřady
- v případě daňových přiznání k DPH, podklady pro daň z příjmu a ostatní daně
Pozn.: součástí náplně práce není mzdová část ani personalistika
Co požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání (ekonomického směru výhodou)
- praxe na pozici samostatné účetní či obdobné
- komplexní znalost podvojného účetnictví a českých účetních standardů
- znalost daňových zákonů a souvisejících předpisů
- praktické zkušenosti s komplexním finančním výkaznictvím
- výborná znalost práce s PC (tabulkové a textové dokumenty)
Co bude Vaší výhodou:
- znalost ekonomického programu POHODA
- znalost účetní a daňové problematiky
Co nabízíme:
- pracovní dobu dle domluvy se zaměstnavatelem (případně i home-office na několik dní v měsíci).
Práce je možná i na zkrácený úvazek po domluvě se zaměstnavatelem.
Životopisy zasílejte na e-mail: V případě vícero zájemců budete pozváni na předem domluvené výbhěrové řízení, jehož termín bude upřesněn.
Stravenkový paušál, vyšší mzda v případě větší pracovní náplně, v případě spokojenosti a kladných pracovních výsledků proplacení jízdného.

Pracoviště: Vracov, Vracov
Datum nástupu: 07.05.2024
Mzda: 30 000 - 35 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4595817   Vloženo: 10.05.2024
<< zpět maskot

Nenechávejte si tuto pracovní nabídku jen pro sebe! ↓↓↓