Informace o pracovním místě

Do svého týmu hledáme ADMINISTRATIVNÍHO PRACOVNÍKA V OBCHODĚ. Náplní práce jsou z 90% administrativní práce. Uchazeč musí umět základy práce na PC - práce s MS OFFICE, OpenOffice, práce s obrázky a fotkami. Náplň práce: jednoduchá obsluha eshopu - kopírování produktů, vepisování do tabulek, vkládání fotografií, úprava textu, obsluha aplikací pro posílání balíků apod. Není nutná nějaká speciální znalost ani vzdělání, pouze lepší znalost práce na PC. Jedná se o částečný pracovní úvazek, nabízená mzda je za tento částečný úvazek (tedy ne za plný, nýbrž opravdu za částečný = 4h denně). Jsme chráněná dílna, tedy místo je vhodné pro ZTP/ČID (do životopisu prosím uveďte pobíraný typ ČID, jaké práce nesmíte vykonávat a zda potřebujete nějaké speciální pomůcky či úpravu pracovního místa). Máme zkušenosti s různými zdravotními handicapy, tak se nebojte přihlásit! Nutná je ochota učit se novým věcem, flexibilita, logické myšlení, pečlivost a samostatnost. Vážní uchazeči, zašlete prosím životopis a motivační dopis výhradně na mail: Součástí pohovoru bude test Vašich dovedností na PC. Nechoďte na prodejnu bez předchozí domluvy. Ozveme se jen vybraným uchazečům. Flexibilní pracovní doba.
Zasláním životopisu souhlasíte se Zpracováním osobních údajů.

Pracoviště: Hodonín, Hodonín
Datum nástupu: 22.10.2024
Mzda: 10 000 - 16 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Zkrácený
Min. vzdělání: Vyučen
ID inzerátu: 4806017   Vloženo: 02.01.2025
<< zpět maskot

Mohla by se nabídka hodit kamarádovi? Dejte mu o ní vědět!