Informace o pracovním místě

Náplň práce: realizace příjmu zboží a materiálu ( vystavování příjemek), zpracování a evidence přijatých faktur, vyřizování reklamací s dodavateli, telefonická a emailová komunikace, evidence vratných obalů a palet, komunikace se skladníky a nákupním oddělením, administrativní práce.
Požadujeme: pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost, ochotu učit se novým věcem, praxe ve skladovém hospodářství výhodou, práci s PC na dobré uživatelské úrovni (MS Office, Outlook)
znalost práce v IS Solitea VARIO výhodou.
Nabízíjme: závodní stravování 5 týdnů dovolené, zaměstnanecké slevy na nákup zboží, kafeterie.
Kontakt na tel, na mail, osobně.

Pracoviště: Hodonín, Hodonín
Datum nástupu: 23.09.2024
Mzda: 10 650 - 12 000 Kč/měs.
Počet míst: 3
Úvazek: Zkrácený
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4703661   Vloženo: 27.09.2024
<< zpět maskot

Může se tato práce někomu hodit? Sdílejte inzerát.