Informace o pracovním místě
Společnost se od svého založení v roce 1991 specializuje na komplexní dodávky záložních systémů nepřetržitého napájení. V průběhu let se vyprofilovala v respektovanou společnost a lídra trhu v České republice. Základem její stabilní pozice na trhu s technologiemi pro zálohu napájení je především vysoká kvalifikace a špičková technická úroveň jejích pracovníků a také pečlivý výběr dodavatelů, kteří patří ke světové špičce nejen v oblasti výroby, ale také ve vývoji záložních systémů. * Zajištění realizace zakázek: od výběrových řízení na subdodavatele až po kontrolu kvality dodávek.
* Plánování a koordinace: dohled nad průběhem zakázek, jejich finančním plněním a předkládání pravidelných vyhodnocení.
* Rozvoj spolupráce: prohlubování vztahů se stávajícími zákazníky a hledání nových obchodních příležitostí.
* Hodnocení dodavatelů a kvality: sledování trhu, implementace opatření a hodnocení dle ISO 9001.
Požadujeme
* Zkušenosti s řízením zakázek a koordinací týmu.
* Schopnost sledovat a plnit rozpočty jednotlivých zakázek.
* Samostatnost, preciznost a schopnost hledat efektivní řešení.
* Orientaci v technických normách a předpisech.
* Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme
* Atraktivní mzdu odpovídající vašim zkušenostem a výkonům.
* Práci na významných zakázkách s reálným dopadem.
* Stabilní zázemí a podporu při profesním růstu.
* Hybridní pracovní model po zaškolení.
Místo výkonu práce: Česká republika