Informace o pracovním místě

Co Vás čeká a nemine:
- zodpovědnost za svěřené zakázky
- aktivní práce v terénu - pravidelná kontrola prováděných prací na cca 15 - 20 pracovištích MS kraje
- nábor zaměstnanců
- administrativní činnost, která tvoří cca 25 % pracovní doby (dokumenty k nástupu a výstupu zaměstnanců, docházky, objednávky materiálu)
- vedení početné skupiny čítající cca 40 až 100 zaměstnanců
- závoz materiálu na střediska

Očekáváme, že budete:
- akceptovat pružnou pracovní dobu, která se odvíjí od pracovní doby a potřeb jednotlivých středisek
- mít prokazatelné znalosti na úrovni SŠ s maturitou
- mít přirozenou autoritu
- vlastnit ŘP sk B. a budete aktivním řidičem - nezbytné
- dobře zvládat občasný nápor a stresové situace

Rádi Vám nabídneme:
- možnost pracovat pro ryze českou společnost s 27letou historií a cca 1 800 zaměstnanci
- pružnou pracovní dobu
- k pracovní pozici standardně patří: mobilní telefon, notebook, služební automobil (ke služebním účelům)
- zaučení na pozici – uvedení do problematiky úklidových a speciálních služeb
- měsíční, roční a jiné odměny
- stravenky (stravenkovou kartu)
- každý občas nemusí být ve své kůži – od toho máme sick days
- nenecháme Vás v tom plavat – očekávejte vstřícnou spolupráci s kolegy z ostatních oddělení
- interní i externí vzdělávání (odborná školení, měkké dovednosti a další)
- 2x za rok pořádáme firemní společenskou nebo sportovní akci, abyste mohli blíže poznat své kolegy i mimo pracovní prostředí
- předpokládaný termín nástupu: ihned / dohodou

Pracoviště: Brno, Brno
Datum nástupu: 02.01.2025
Mzda: 35 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4792370   Vloženo: 10.12.2024
<< zpět maskot

Mohla by se nabídka hodit kamarádovi? Dejte mu o ní vědět!