Informace o pracovním místě
• Shromažďování a analýza dat o trhu chladicích zařízení pro nízké a ultra nízké teploty v Evropě a dalších regionech, včetně objemů prodeje, konkurenčního prostředí, tržních trendů a potenciálních příležitostí pro společnost.
• Zjišťování potřeb zákazníků a určování jejich preferencí pro výrobky, služby a marketingové kampaně.
• Vypracování marketingových strategií a doporučení na základě analýzy dat s cílem zlepšit prodej a posílit postaveni firmy na trhu.
• Příprava reportů o aktivitách konkurence a doporučení pro účely rozšíření seznamu segmentů využití našich strojů.
• Spolupráce s oddělením prodeje a marketingu pro zajištění souladu v marketingové strategii a efektivity prodeje.
• Podpora vývoje nových produktů a zdokonalování stávajících produktových řad na základě analýzy trhu a potřeb zákazníků.
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.