Informace o pracovním místě

- Budete pravá ruka HR manažerky a budete zapojený/á do spousty nových projektů, které posunou naše HR procesy
- Přinesete nové znalosti a nápady do všech procesů zahrnujících životní cyklus zaměstnance
- Pomůžete se zodpovědností za HR administrativu včetně přípravy různých dat pro interní reporting a dokumentace (dodatky, pracovní smlouvy atd.)
- Praktická znalost zákoníku práce (každodenní využití v praxi)
- Budete poskytovat podporu a poradenství zaměstnancům i manažerům v personálních záležitostech
- Spolupráce na každodenních úkolech s ostatními kolegy HR týmu
- Komunikace s vedením společnosti a napříč jednotlivými odděleními
- Jako člen HR týmu budete mít šanci ovlivňovat a podporovat organizační změny a utvářet firemní kulturu

Požadujeme

- VŠ vzdělání - Bc. a vyšší titul z oblasti lidských zdrojů výhodou
- Znalost pracovního práva
- Zkušenost z korporátního prostředí minimálně 2 roky
- Komunikativní angličtinu (min. úroveň B1)
- Komunikační dovednosti a profesionální vystupování
- Proaktivitu a nadšený přístup ke strukturování a tvorbě procesů
- Samostatnost a pečlivost
- Znalost MS Office, zejména Excel, Word
- ŘP sk. B, aktivní řidič
 

Nabízíme

- Nadstandardně hrazené přesčasy
- Půlroční a roční bonusy
- Závodní kantýna na pracovišti (snídaně, obědy)
- Příspěvěk na stravování v rámci firemní kantýny
- Elektronické stravenky
- Multisport karta
- Dovolená 4 týdny, po zkušební době další 1 týden volna
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Vzdělání a rozvoj zaměstnance 
- Cafeteria system
 

Datum nástupu: 18.11.2024
Mzda: 45 000 - 55 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Vysokoškolské
Firma: SIMIX GROUP s.r.o.
Zadavatel: Nábory Simix Group
Lokalita: Brno
SIMIX GROUP s.r.o.
ID inzerátu: 4744664   Vloženo: 30.10.2024
<< zpět maskot

Nenechávejte si tuto pracovní nabídku jen pro sebe! ↓↓↓