Informace o pracovním místě
Už přes 30 let vyrábíme kvalitní český nábytek ve Vranovicích u Brna. Právě teď je nás málo a potřebujeme na pomoc někoho, kdo k nám zapadne.
Chcete pracovat ve střední rodinné firmě, kde se s majiteli potkáváte denně, problémy řešíte obratem za pochodu a nikdo se neschovává za kopami papírů a zbytečných procesů?
Potom jsme to právě my, u nás se Vám bude líbit.
Co budete mít na starost?
Vedení personální administrativy,
reporting docházky a dovolených,
komunikace s externím zpracovatelem mezd,
zajištění náboru a onboardingu nových zaměstnanců,
organizace školení,
zpracování pracovních úrazů, objednávání pracovních oděvů, atd.
Požadujeme
Co u nového kolegy/kolegyně hledáme:
SŠ/VŠ vzdělání
předchozí praxe v oboru personalistiky výhodou,
alespoň základní přehled v oboru personalistiky a HR,
znalost MS Office (Excel, Word, …),
dobré komunikační schopnosti,
samostatnost, ale i schopnost práce v týmu.
Neovládáte všechno, nebo umíte i něco víc? Ozvěte se nám a uvidíme kam nás to dovede.
Nabízíme
částečný úvazek podle dohody,
nástupní mzda je jen začátek, po zapracování pro vás navrhneme individuální plán odměňování na 2 roky dopředu,
stravenkový paušál,
přátelský kolektiv - kolegové u nás pracují v průměru 5 let a déle,
zaškolení a profesní rozvoj,
nákup nábytku se slevou,
firemní akce - vánoční večírek, letní grilování atp.
zázemí stabilní rodinné firmy.
Místo výkonu práce: Lipová 692, 691 25 Vranovice.
Termín nástupu: dle dohody, možný ihned.
Práce na HPP, částečný úvazek.
Pracovní doba Po-Pá od 7:00 do 15:30 hod.