Informace o pracovním místě
- Příjem objednávek a plánů potřeb od zákazníků a následné zadávání do
informačního systému
- Potvrzení přijetí objednávek zákazníkům
- Ověřování chybějícího výrobního materiálu v informačním systému a spolupráce s
logistikou a výrobou
- Kontrola disponibility materiálu, ověřování výrobních kapacit a následné včasné
uvolnění zakázek do výroby
- Předávání veškerých informací mezi zákazníky a společností, předávání jejich
požadavků, reklamací, stížností apod. k vyřízení odpovědnými zaměstnanci
společnosti
Požadujeme
- SŠ vzdělání
- Znalost AJ - mírně pokročilá úroveň
- Uživatelská znalost MS Office (SAP výhodou)
- Samostatnost, flexibilita, odolnost vůči stresu a pozitivní myšlení
Nabízíme
- Měsíční mzda 37.000 Kč
- Uchazeči bez odborné praxe poskytneme odpovídající zaškolení
- Možnost využít bezplatnou firemní dopravu z Brna nebo příspěvek na
dopravu
- Stravenkový paušál
- Jazykové kurzy v pracovní době s rodilým mluvčím
- Možnost Home office po zkušební době 2 dny v týdnu
- Nástup dle domluvy