Informace o pracovním místě

1.8.2024 - příjem a zpracování objednávek, řešení požadavků zákazníků, kompletní zpracování zakázek, vedení efektivní obchodní komunikace se zákazníky o dodávkách zboží, zajišťováním expedice zboží a potvrzování dodávek zákazníkům, péče o zákazníky, aktivní prodej zboží zákazníkům na podnikové prodejně, poskytování poradenství v oblasti prodávaného sortimentu, další činnosti spojené s chodem podnikové prodejny, provádění pravidelných inventur, provádění 5S, činnosti spojené s uzávěrkou pokladny, zodpovědnost za finanční hotovost, komunikace a odpovědi na dotazy zákazníků, včetně odpovědí na online dotazy, poskytování administrativní podpory obchodnímu týmu, příprava podkladů, vyhodnocování spokojenosti zákazníků, příprava propagačních předmětů pro obchodní jednání a zajišťování jejich odeslání zákazníkům, min. SŠ, praxi na prodejně min. 1 rok, zkušenost se zpracováním objednávek, zkušenost se zajišťováním expedice zboží, s přípravou dokumentace potřebné pro odbavování tuzemských dodávek zboží a s avizováním expedovaného zboží zákazníkům, zkušenost s evidencí objednávek, vyhodnocováním podkladů a přípravou statistik a podkladů pro jednání se zákazníky, zkušenost k komunikací se zákazníky, aktivním prodejem a s činnostmi, které souvisí s chodem prodejny, znalost práce na PC (MS Office, Excel, Word), ŘP sk. B. Pracovní doba prodejny je: Po - Pá: 08:00 - 16:30
KONTAKT: V případě zájmu vložit životopis přes webový formulář
https://web.fosfa.cz/kariera/poslete-nam-svuj-zivotopis/
Místo výkonu práce: Břeclav
.

Pracoviště: Břeclav, Břeclav
Datum nástupu: 01.09.2024
Mzda: 25 000 - 35 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4664629   Vloženo: 03.08.2024
<< zpět maskot

Zajímavá pracovní nabídka? Sdílejte níže.