Informace o pracovním místě
Ideálním kandidátem je absolvent, který má zájem o kariéru v oblasti HR. Je odpovědný/á za provoz recepce, bude podporovat návštěvníky společnosti, je odpovědný/á za podporu v oblasti administrativních činností - náborového procesu nových zaměstnanců, účasten pohovorů, bude zajišťovat agendu pracovních smluv, informování nových zaměstnanců a komunikaci s personálními agenturami, bude částečně účasten agendy firemních akcí, bude řešit otázku péče o expatriaty – vízová agenda a podpora, bude se zabývat agendou pracovně lékařských služeb. Pracovní doba 2-3x týdně do 17:30
Požadujeme
- min. středoškolské HR nebo ekonomické zaměření a/nebo technické zaměření - znalost AJ min. na komunikativní úrovni nutností - dobré komunikační schopnosti - silná osobnost - dobré vyjednávací schopnosti - ŘP skupiny B - aktivní řidič podmínkou - znalost MS Office - časová flexibilita - odpovědnost, konstruktivista
Nabízíme
- motivující finanční hodnocení - práci v dynamickém kolektivu a příjemném, klimatizovaném pracovním prostředí - příležitosti pro absolventy - možnosti odborného a kariérního růstu - 25 dní dovolené - zaměstnanecké výhody - účast na zahraničních projektech - zázemí silné mezinárodní firmy řadící se k vůbec největším v oboru - možnost celodenního stravování za dotovanou cenu