Informace o pracovním místě
" zajišťování a koordinace postupů podle zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
" příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu,
" plnění úkolů investora za město, vyřizování reklamací z provedených prací,
" výkon činností na úseku hospodaření s movitým a nemovitým majetkem města (příprava a vyhlašování záměrů hospodaření s majetkem města, evidence a správa majetku města)
" zpracování příslušných smluvních dokumentů,
" řešení škodních událostí na majetku města,
" zastupování určených agend v případě nepřítomnosti zaměstnance
Přihlášky s požadovanými doklady doručte v listinné podobě, osobně, popřípadě zašlete prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb nebo elektronicky na adresu:
" Město Volary, Náměstí 25, 384 51 Volary
" v termínu do 31. 01. 2025 do 11:00 hodin
" v obálce označené "Výběrové řízení - referent/ka správy daně, poplatku nebo jiného obdobného peněžitého plnění ekonomického odboru Městského úřadu Volary"
pro posouzení termínu podání přihlášky je rozhodující datum a čas doručení.
Případné informace poskytne:
" Mgr. et Mgr. Pavel Vaculka, tajemník úřadu, tel.