Informace o pracovním místě
KONTAKT: E-MAILEM, TELEFONICKY (9:00 - 18:00 hod)
Hledáme posilu do týmu na pozici administrativního pracovníka. Vaší hlavní náplní práce bude administrativní asistence při správě projektů, přípravě nabídek, příprava reportů, komunikace se zákazníky a poskytování back office podpory vedoucímu a členům týmu. Hledáme zodpovědného a organizovaného člověka, který si poradí s různorodými úkoly, zvládá efektivně komunikovat, řešit nečekané situace a má chuť se dále rozvíjet. Pokud hledáte zajímavou a pestrou práci, kde se můžete stát důležitou součástí našeho dynamického týmu, neváhejte se ozvat!
Požadujeme:
Znalost práce na PC.
Komunikativní a organizační schopnosti.
Samostatnost.
Řidičský průkaz sk. B.
Znalost anglického a německého jazyka slovem a písmem na komunikativní úrovni.
Nabízíme:
Různorodou a zajímavou práci.
Možnost růstu a rozvoje dovedností.
Flexibilitu.
Rovnováhu mezi pracovním a rodinným životem.
Práce je vhodná pro maminky na MD.
Práci převážně na HO, případně dle aktuálních potřeb v kanceláři.