Informace o pracovním místě
Co Vás čeká a nemine: - zodpovědnost za svěřené zakázky - aktivní práce v terénu – pravidelná kontrola prací prováděných na pracovištích našich zákazníků - nábor zaměstnanců - administrativní činnost, která tvoří cca 30 % pracovní doby (dokumenty k nástupu a výstupu zaměstnanců, docházky, objednávky materiálu) - vedení početnější skupiny zaměstnanců - závoz materiálu na střediska
Požadujeme
Očekáváme, že budete: - akceptovat pružnou pracovní dobu, která se odvíjí od pracovní doby a potřeb jednotlivých středisek - mít prokazatelné znalosti na úrovni SŠ s maturitou - mít přirozenou autoritu - vlastnit ŘP sk B. a budete aktivním řidičem – nezbytné - dobře zvládat občasný nápor a stresové situace
Nabízíme
- možnost pracovat pro ryze českou společnost s 27letou historií a cca 1 800 zaměstnanci - pružnou pracovní dobu - k pracovní pozici standardně patří: mobilní telefon, notebook, služební automobil (ke služebním účelům) - navýšení mzdy po zkušební době a po 1. roce pracovního poměru - 5 týdnů dovolené - měsíční, roční a jiné odměny - stravenky (stravenkovou kartu) - každý občas nemusí být ve své kůži – od toho máme sick days - zaučení na pozici – uvedení do problematiky úklidových a speciálních služeb - interní i externí vzdělávání (odborná školení, měkké dovednosti a další) - 2x za rok pořádáme firemní společenskou nebo sportovní akci, abyste mohli blíže poznat své kolegy i mimo pracovní prostředí Datum nástupu: 1.3.2025