Informace o pracovním místě
Co Vás čeká:
• Budete vítat návštěvy s profesionálním a příjemným přístupem.
• Vystavíte návštěvnické a přístupové karty.
• Postaráte se o přebírání zásilek a komunikaci s ostrahou.
• Budete pracovat v novém, moderním prostředí s plným zázemím.
Požadujeme
Co od Vás očekáváme:
• Uživatelskou znalost práce na PC.
• Základní znalost angličtiny (pro komunikaci s návštěvami ze zahraničí).
• Komunikativní a příjemné vystupování.
• Znalost systémů ASSET a ANET je výhodou.
Nabízíme
Můžete se těšit:
• Nástupní mzdu 180 Kč/hod. hrubého s navýšením po zkušební době.
• Možnost spolupráce na HPP nebo DPP – podle Vašich preferencí.
• Pracovní doba: pondělí až pátek, 07:30–17:00 (pauza 12:30–13:00).
• Díky zastávce MHD přímo před objektem a možnosti parkování v areálu bude cesta do práce jednoduchá a pohodlná.
• Nebudete nosit uniformu – práce probíhá v civilním oblečení.
• Nástup od 1.2.2025, případně možnost zácviku 1–2 dny v týdnu ihned.