Informace o pracovním místě

Do fajn kolektivu provozních v Gastro úseku přijmeme posilu na administrativní výpomoc. Jedná se o práci na počítači v interním systému a skladovém hospodářství, objednávání zboží po telefonu a administrativa spojená s chodem kuchyní (inventura, kontrola skladů, přehledy objednávek, administrativní podpora týmu, přehled o vyskladňování zboží apod.) Vše vysvětlíme, naučíme a vzájemně si pomůžeme.
(HPP, nebo DPP dle dohody. Pracovní doba 6-14:30, nebo 7-15:30 - 8,5 hodiny, lze ale i kratší úvazek, vše je možné probrat na osobním setkání)

Požadujeme

- zkušenost v administrativě a znalost skladového hospodářství je výhodou, nikoli podmínkou
- zkušenost v Gastro provozu ( i na jiné pozici) je výhodou, nikoli podmínkou
- dobré organizační a komunikační schopnosti, asertivita
- schopnost pracovat pečlivě a systematicky
- uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, Outlook).

Nabízíme

Pracovní smlouvu a stabilní zázemí.
Příspěvek na stravování.
Příspěvek na rekreaci.

Pracoviště: Poděbrady, Jiřího náměstí 39/15, Po...
Termín brigády: Ihned
Mzda: Dle domluvy
Počet míst: 1
Firma: Lázně Poděbrady, a.s.
Zadavatel: Barbora Válková
Lokalita: Poděbrady
ID inzerátu: 4801308   Vloženo: 20.12.2024
<< zpět maskot

Pomozte příteli, najít si práci. Sdílejte níže ⇓