Informace o pracovním místě
Do fajn kolektivu provozních v Gastro úseku přijmeme posilu na administrativní výpomoc. Jedná se o práci na počítači v interním systému a skladovém hospodářství, objednávání zboží po telefonu a administrativa spojená s chodem kuchyní (inventura, kontrola skladů, přehledy objednávek, administrativní podpora týmu, přehled o vyskladňování zboží apod.) Vše vysvětlíme, naučíme a vzájemně si pomůžeme.
(HPP, nebo DPP dle dohody. Pracovní doba 6-14:30, nebo 7-15:30 - 8,5 hodiny, lze ale i kratší úvazek, vše je možné probrat na osobním setkání)
Požadujeme
- zkušenost v administrativě a znalost skladového hospodářství je výhodou, nikoli podmínkou
- zkušenost v Gastro provozu ( i na jiné pozici) je výhodou, nikoli podmínkou
- dobré organizační a komunikační schopnosti, asertivita
- schopnost pracovat pečlivě a systematicky
- uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, Outlook).
Nabízíme
Pracovní smlouvu a stabilní zázemí.
Příspěvek na stravování.
Příspěvek na rekreaci.