Back office asistent/ka - 10 hodin týdně, HO (A13408)
OdpovědětInformace o pracovním místě
Resulmatic je špičková IT společnost, součást skupiny AURES Holdings, specializující se na řešení v oblasti umělé inteligence a strojového učení. Jsme hrdí na svou inovativní a kolaborativní kulturu. Naším cílem je posouvat hranice automatizace a zároveň zajišťovat pozitivní a produktivní pracovní prostředí pro naše zaměstnance.
Máte cca 10 hodin týdně volného času a chce získat cenné zkušenosti v moderní IT společnosti? Přidejte se k nám do Resulmaticu, kde vás čeká příjemný tým a práce, která vás připraví na další kariérní kroky!
Práci lze vykonávat částečně z domova.
* Podpora chodu kanceláře – objednávání zboží, spolupráce s facility oddělením, práce s pokladnou.
* Pomoc s přípravou pravidelných reportů a další administrativa.
* Nástupní a výstupní formality – komunikace s HR, zadávání IT požadavků apod.
* Organizace akcí pro zaměstnance.
* Práce s interními systémy (např. zadávání docházky, zpracovávání faktur, udržování aktuální organizační struktury).
Požadujeme
* Příjemné a profesionální vystupování.
* Dobré organizační dovednosti.
* Uživatelskou znalost Excelu a PowerPointu.
* Zkušenosti na podobné pozici výhodou.
Nabízíme
* Práci na cca 0,25 úvazek (DPP 10 hodin týdně) s možností občasného home office.
* Odměnu 180 Kč / hod.
* Délku spolupráce minimálně 5 měsíců.
* Moderní pracovní prostředí a přátelský tým.
* Kanceláře v Praze 8, Dolních Chabrech.
* Možnost nahlédnout pod pokličku fungování špičkové IT společnosti.